poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Pamiątka I Komunii Św....

Witajcie serdecznie po przerwie świątecznej :):)
No cóż, święta, święta...i znowu po świętach! Jak szybko przyszły, tak szybko minęły :)
Wszystkie kurczaczki, pisanki i króliczki już za nami, a przed nami zaczyna się po raz kolejny sezon komunijny i ślubny, co można już zaobserwować u Was na wielu blogach.
I ja też dzisiaj Wam zaprezentuję pierwszą w tym sezonie karteczkę komunijną, do niej zrobiłam jeszcze torebeczkę i całość tak się oto prezentuje:


  
     

 


 Osobie, która będzie tę pamiątkę wręczała, bardzo się spodobała.... 
a czy obdarowanemu również? to się już wkrótce okaże.
Chciałabym Wam również, moje drogie, serdecznie podziękować za wspaniałe życzenia, które złożyłyście mi pod ostatnim postem :)
Pozdrawiam Was wiosennie licząc przy tym na kolejne odwiedziny i komentarze...
Dziękuję, że jesteście, pamiętacie i zaglądacie:)

6 komentarzy:

  1. Śliczna i super pomysł z tą torebeczką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka, z bardzo rzadkim motywem krzyża, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie piękna i bardzo delikatna. Motyw krzyża niesamowicie przyciąga uwagę Sylwio. Torebeczka to taka wisienka na torcie. Gratuluję ślicznej pamiątki i serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny komplet :) Krzyż pięknie wygląda na niebieskim tle :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzinki i pozostawiony komentarz :)