środa, 11 marca 2015

100 post i ... candy :)

Witam Was wszystkich serdecznie  :):)
W związku z wcześniejszą zapowiedzią, dzisiejszy post jest wyjątkowy i wiąże się z małą niespodzianką dla Was!
Jest to mój 100 post (w końcu!!!). Niestety troszkę czasu mi zajęło, żeby dobrnąć do tej magicznej liczby:) 
I z tej oto okazji postanowiłam zorganizować dla Was moje pierwsze Candy!

A więc do rzeczy:
1. Udział w zabawie może wziąć każda osoba posiadająca bloga.
2. Nie trzeba zostać obserwatorem mojego bloga, ale byłoby mi bardzo miło, gdyby ktoś z Was miał chęć zaglądania do mnie częściej :).
3. Należy wyrazić swój udział w zabawie komentarzem pod tym postem i umieścić banerek z linkiem do posta o candy na pasku bocznym swojego bloga.
4. Wysyłka wygranej nagrody tylko na terenie Polski.
A co do wygrania?
Ten oto poniższy zestaw różnych przydasi i zarazem banerek do pobrania:


Candy trwa cały miesiąc aż do 10 kwietnia, gdzie po tej dacie rozlosuję główną nagrodę.
Jeżeli będzie więcej chętnych, na pewno coś jeszcze dorzucę :)
Więc zapraszam wszystkich do zabawy i pozdrawiam bardzo serdecznie!

54 komentarze:

  1. Witaj, to ja się z miłą chęcią zabawię. 100 post przyszedł nie wiadomo kiedy, więc życzę Ci kolejnych setek, wspaniałych ludzi, którzy będą odwiedzać Twojego bloga, pięknych chwil w magicznym kąciku i...wszystkiego dobrego!! A do zabawy oczywiście się przyłączam i trzymam kciuki-za siebie i innych, a Ciebie bardzo gorąco pozdrawiam1:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. witam:)
    z przyjemnością stanę w kolejce choćby po te cudne i radosne motylki:)))))
    gratuluję setki postów i życzę wielu następnych setek:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. No no... CANDY!!!!
    To i ja ustawiam się w kolejeczkę!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ... i życzę Ci wielu , wielu następnych.
    Obserwuję i z przyjemnością dołączam do zabawy.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo chętnie wezmę udział w zabawie.
    Zycze kolejnych postów i pięknych prac.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna okazja, gratuluję i życzę kolejnych fantastycznych postów. Z chęcią przygarnę taki zestaw.
    Uściski i pozdrowienia przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. no, no widzę że przede mną dwie moje koleżanki z podkarpacia , to ja będę trzecia banerek idzie do mojego bloga , gdzie serdecznie zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję !!! Bardzo chętnie zapiszę się do zabawy!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Staję w kolejce i życzę kolejnych setek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z chęcią przygarnęłabym takie cudeńka, dlatego zgłaszam się do zabawy :)

    Gratuluję także 100-posta i życzę wielu wielu kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooooo, to teraz poleci z górki z tymi notkami. :) życzę weny twórczej i ustawiam się grzecznie w kolejce co cukieraski

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje z okazji setnego posta. Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie dotrzeć do takich okrągłych sumek na blogu, gratuluję i życzę kolejnych :)

    Bardzo chętnie zapisuję się na Twoje candy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. chetnie przystapie do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję setnego posta :))) Życzę kolejnych wspaniałych :)
    Z wielką ochotą ustawiam się po te wspaniałości :)
    Banerek już wisi: http://evebellart.blogspot.com
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje! Z miłą chęcią przyłączę się do zabawy. Obserwuję (nick: Mary). Banerek zamieszczony :) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie http://atelierbymary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje :))) życzę tysięcy kolejnych :)) z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce :))
    pozdrawiam serdecznie olenkaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja z chęcią przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję setnego posta i życzę wielu kolejnych setek :)
    Zapisuję się do zabawy, podlinkowany baner u mnie na sutasz-agi.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo chętnie weźmiemy udział w zabawie, gratulujemy 100 postów (ta magiczna liczba jeszcze przed nami ;)). Banerek na pasku bocznym bloga: http://kreacje.naszegagatki.pl/
    Pozdrawiamy ciepło

    OdpowiedzUsuń
  21. wspaniałe nagrody, staje w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Z przyjemnością dopisuję się do zabawy i składam gratulacje z okazji setnego postu ... życzę wiele inspiracji w swojej twórczości . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. wielkie gratulacje, banerek już u mnie na http://decoartm.blogspot.com/, życzę dalszej wytrwałości w pięknym tworzeniu, zapraszam do siebie częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  28. staję w kolejce po super nagrodę;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam,
    Gratuluję setki i życzę następnej setki pełnej inspiracji
    dopisuję się do zabawy

    u mnie tylko 5 ciekawe kiedy 100 osiągnę pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. gratulacje z okazji setnego posta i życzę kolejnych :)
    http://tocopodpowiadawyobraznia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. banerek wrzuciłam na stronę candy - biorę udział
    a komentarza byłabym zapomniała:)
    oczywiście ustawiam się w kolejce i gratuluję 100, ja jeszcze trochę :(

    OdpowiedzUsuń
  32. wspaniale candy z wielka checia sie ustawie :)

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  33. I ja się przyłączę do zabawy.W wolnej chwili zapraszam Cię do siebie http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/ pozdrawiam cieplutko Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja też się zapisuję:) Banerek oczywiście na blogu http://mojecudawianki1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Trafiłam do Ciebie przez przypadek i bardzo się cieszę, oczywiście ustawiam się w kolejce po cudowności :)
    pozdrawiam
    http://baya-hand-made.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Są przydasie jest frajda i zabawa dlatego spróbuję szczęścia w Twoim candy. Info o nim tutaj: http://bizuteriairekodzielo.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Zapisuje sie z przyjemnością:)
    Baner u mnie na blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    Zostaje na dłużej zapraszam równiez do mnie na odwiedzinki:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Z chęcią zgłaszam się do konkursu
    :) Banerek na blogu: antiesart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Witam:) Chętnie zapisuję się do zabawy, banerek na moim blogu: http://zaczarowanypapier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Dołączam z przyjemnością do kolejki. Gratuluję 100tki i pięknych prac!
    Baner umieszczam na mojedecoart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. ja chętnie ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wspaniałe prace, to ja sobie pozwolę zostac u Ciebie:-) Kolejnych 1000 postów! Staję w kolejeczce! Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  43. Zagłaszam się na przydasie i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  44. Z radością zgłaszam się do Candy!
    Takie słodkości!
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  45. Witaj Sylwia
    Chciałam Ci złożyć życzenia z okazji świąt Wielkiej Nocy . Życzę Ci by zmartwychwstały Chrystus natchnął Cię nadzieją , życzę Ci miłości, zrozumienia, biesiady przy wielkanocnym stole i błogiego lenistwa.
    Zgłaszam się do udziału w Twoim candy i zostaję u Ciebie na zawsze. Ja stawiam dopiero pierwsze kroki w scrapbookingu ale wierzę , że w końcu nauczę się profesjonalnego wykonywania kartek takich jak Twoje. Pozdrawiam , ustawiam się w kolejce i zapraszam do mnie http://tesstereczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. I ja chętnie dołączę do zabawy a banerek u mnie: www.robotkirecznenawesolo.blogspot.com pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja również zapisuje się do zabawy, zapraszam do mnie http://teresa-teresa1305.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. No i ustawiam się w kolejce - zawsze chciałam spróbować tej techniki.... http://uoliuoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Kolejnych setek postów życzę i z chęcią ustawię się w kolejce do zabawy :)
    Banerek już zamieściłam :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Z przyjemnością spróbuję szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Gratulacje z okazji 100 posta, wielu następnych życzę, na przydasie się kuszę, banerek już wisi, przyłączam się do zabawy.
    http://dorianowo.blogspot.com
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  52. moje gratulacje :)
    Zgłaszam sie i ja do zabawy :)
    Obserwuje jako: Iwona K
    Baner u mnie: http://ivi-art.blogspot.com/

    :)

    OdpowiedzUsuń
  53. A co tam, i ja sie chętnie zapiszę na Twoje candy i gratuluję 100 postów i oby ich więcej było :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzinki i pozostawiony komentarz :)