wtorek, 28 maja 2019

Pamiątka Komunii Św.

Witajcie :)
Znowu chwilkę mnie tutaj nie było ale wracam szybciutko z nową propozycją:)
Dzisiaj chciałabym pokazać Wam karteczkę, którą zrobiłam dla dziewczynki na I Komunię Świętą...
Ten wykrojnik dziewczynki bardzo mi się podoba :)



Na tą samą Komunię zrobiłam jeszcze drugą karteczkę, kaskadową, 
do niej zrobiłam jeszcze ozdobne pudełeczko,
tylko musiałam ją szybciutko wysłać i jakość zdjęć nie jest zbyt dobra...
Ale podejrzeć coś można:)
 

Pozdrawiam wszystkich bardzo gorąco i życzę przyjemnej pogody...
u nas znowu zaczyna się chmurzyć i zapowiadają silne wiatry, burze i deszcz....
czyli ...jak to ostatnio bywa "normalka" :) 

9 komentarzy:

  1. Cudowne pamiątki :) Właśnie mi przyszło do głowy, że można ten wykrojnik dziewczynki wykorzystać w inny sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki, ta druga szczególnie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie karteczki wyszły wspaniale. Szczególnie mi spodobała kartka kaskadowa w pudełeczku, bardzo efektowny komplecik.
    Serdeczności Sylwio :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne obydwie :) A wykrojnik aniołka jest prześliczny, z kolei wykrojnik IHS mam identyczny :) i też bardzo go lubię, mimo że w tym roku nie zrobiłam zbyt dużo komunijnych prac. Pozdrawiam i dziękuje za odwiedziny u mnie. Jestem obecnie w trakcie przeprowadzki, ale już w lipcu zaczynam na nowo tworzyć więc proszę zaglądać do mnie czasem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne obie. Każda inna i każda wyjątkowa. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny zestaw kartek! Czekam na kolejny wpis :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza,idealna na taką okazję ☺

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzinki i pozostawiony komentarz :)