wtorek, 16 kwietnia 2019

Powrót .... i wielkanocne karteczki :)

Witam baaaaaaardzooooo cieplutko wszystkich,
 którzy po mojej długiej nieobecności zechcieli do mnie zajrzeć
i wszystkich tych, którzy cierpliwie czekali na mój powrót i zastanawiali się, 
co się tak na prawdę ze mną działo :):)
Dokładnie 3 lata minęło od ostatniego mojego posta...
I ten czas tak bardzo szybko mi zleciał!
Dużo, bardzo dużo się działo i ciężko mi było znaleźć czas, 
aby tu zaglądać a tym bardziej coś tworzyć i pokazać:)
Zostałam mamą, mam 2 letnią cudowną, bardzo długo oczekiwaną i upragnioną córeczkę, 
która jest teraz dla mnie całym światem :)
Ale pasja tworzenia w końcu się we mnie odezwała i stwierdziłam, 
że czas najwyższy, w wolnych chwilach oczywiście,
 powrócić do tego, co bardzo lubiłam robić :)
Stworzyłam kilka prostych wielkanocnych karteczek, 
które powędrowały już do znajomych i do rodziny.




  



Serdecznie wszystkich pozdrawiam w ten słoneczny dzień:)

4 komentarze:

  1. Cudowne karteczki :) Widziałam na żywo :)
    SUPER, że wróciłaś do blogosfery :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To gratuluję córeczki :)
    A karteczki śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki prześliczne :) Cudne grafiki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale Sylwio, że znów tworzysz - karteczki są śliczne.
    Życzę Ci spokojnych i radosnych Świąt Wielkanocnych!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzinki i pozostawiony komentarz :)