wtorek, 21 kwietnia 2015

Sakrament bierzmowania ....

Witam Was serdecznie !!!
Od razu inaczej człowiekowi robi się na sercu, kiedy pogoda w końcu się klaruje - i nawet paskudny, wiatr, który ostatnio ciągle wieje, dzisiaj popołudniu zupełnie ucichł.
Ufff, w końcu, bo prace na działce czekają, a tu choroba czasem nie pozwala przez te zmienne warunki pogodowe...!
A dzisiejszą propozycją o tej wieczorowej porze jest karteczka na pamiątkę sakramentu bierzmowania.
Postanowiłam ją zrobić delikatną, w jasnym kolorze i wypadło na kolor biały. Baza perłowa, wytłaczana, do tego kwiaty - białe i kremowe, delikatnie zielone listki, troszkę perełek i taki oto wyszedł efekt:



Kochani !!!
 Jeszcze raz chciałam Wam wszystkim podziękować za udział w candy, za tak liczne komentarze i witam serdecznie nowych obserwatorów mojego bloga. Mam nadzieję, że zagościcie u mnie na dłużej:):)
Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie!

14 komentarzy:

karola pisze...

Piękna pamiątka.

Ewa Jurewicz pisze...

Śliczna, delikatna i subtelna karteczka. Cieplutko pozdrawiam.

"Szalka" - Agnieszka pisze...

ZACHWYCAJĄCA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Delikatna i elegancka - piękna pamiątka!!!!

OriBella pisze...

Śliczna, elegancka,ujmująca delikatnością kartka:) Bardzo mi się podoba:)

Agatrix pisze...

Śliczna karteczka taka delikatna i elegancka:)Bardzo mi się podoba
Pozdrawiam

szepty serca pisze...

skromna elegancja:)))

asterek pisze...

Bardzo gustowna. Piękne kwiaty :)

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Delikatna i w sam raz na ta okazje.SUPER:)

ALEKSANDRA P pisze...

Przepiękna pamiątka - taka doskonała na taką okazję :) Pozdrawiam Serdecznie:)

hubka38 pisze...

Cudowna pamiatka!!!

hania739 pisze...

Piękna, delikatna karteczka :))

KoralikiBeaty Beata pisze...

mega delikatna a taka piękna!!!

Katka pisze...

Piękna i elegancka :)

Romantyczka pisze...

Cudne, rewelacja....pozdrawiam ciepluteńko...