wtorek, 19 listopada 2013

Z bombką ...

Tak moje drogie! Dzisiaj tematem przewodnim  moich świątecznych karteczek są dwie -
 podobne do siebie - karteczki z brokatową bombką :) 
Nie wiem, jak wam, ale mi bardzo się podobają :) Są takie proste, delikatne i ... niebieskie:) 
Bardzo podoba mi się ten kolor, chociaż wydawałoby się, 
że święta kojarzą się tylko z kolorem czerwonym, zielonym czy złotym ... 
Tak więc zapraszam Was do obejrzenia tych świątecznych karteczek.
Chciałabym też bardzo serdecznie podziękować za komentarze pod ostatnim postem - cieszę się, 
że i wam podobają się moje świąteczne karteczki. To wiele dla mnie znaczy, motywuje do dalszego tworzenia,    a przede wszystkim bardzo, bardzo cieszy:):):)
 




Pozdrawiam cieplutko i życzę przyjemnego wieczoru:)
I witam serdecznie kolejnych obserwatorów mojego bloga :):)

10 komentarzy:

Karolina pisze...

fajne brokatowe wstawki dodają kartkom uroku

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Sylwio droga, Twoje karteczki są przepiękne, są wspaniałe. Bardzo podobają mi się wersje z bombkami, takimi brokatowymi. Cudo. Kolorowe, nie przesadzone, z gustem!!!!Fajnie potuszowany napis, ja też często tak robię i myślę, że to fajnie wygląda..A wracając do TWOICH karteczek, chociaż - nic dodać, nic ująć.Pozdrawiam Cię serdecznie:))

Paseczkowa pisze...

Obie sa fajne, ale ta druga bardziej mi wpadła w oko :)

Giga pisze...

Są śliczne i obie mi się podobają :

szepty serca pisze...

witam ,
urocze kartki ...takie gustowne i eleganckie :)
jednak ta ponizej ma coś w sobie co ucieszyło moje oko :)
pozdrawiam cieplutko :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Piękne te karteczki!!!!

Czarownica pisze...

Ale urocze kartki! A ta czcionka mnie zachwyca, jest taka..inna... pięknie :)

rachel pisze...

śliczne, proste i delikatne:)

Moniś-ka pisze...

Śliczne, delikatne i dzięki błękitowi kojarzą się śnieżnie:)
życzę udanego dnia:)

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Cos cie nie ma, mam nadzieje, ze wszystko ok...