niedziela, 7 lutego 2016

Imieninowa kaskada ...

 Witajcie!!! 
Tym razem karteczka kaskadowa, którą po raz pierwszy robiłam w takiej formie. 
Bardzo mi się to spodobało więc spróbowałam.
 A zrobiłam ją na imieniny dla mojej koleżanki z pracy, która ma również bloga i na pewno ją dobrze znacie - Agnieszka
Kartki dla niej są dla mnie nie lada wyzwaniem, bo ona sama tworzy niesamowite kompozycje :):) 
Karteczka już dawno została wręczona i myślę, że się spodobała :)
I wykorzystałam do niej przepiękne papiery z kolekcji "Dom róż".


 

  


7 komentarzy:

  1. Podobała się i to baaaaaaaaaaaaardzo!!!! Codziennie sobie na nią patrzę, bo stoi u mnie na biurku!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. jest przepiękna !!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się takie kaskadowe cudeńka :) Pięknie ją wykonałaś :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna. Świetna forma pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie takie formy są skomplikowane;) Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku też tak myślałam, ale nie taki diabeł straszny :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedzinki i pozostawiony komentarz :)