niedziela, 30 listopada 2014

Magii świąt ... ciąg dalszy ...

Krok po kroczku... krok po kroczku... najpiękniejsze w całym roczku ... idą święta, idą święta :):)
Witając Was cieplutko w ten dosyć przenikliwie zimny dzień chciałabym Was zaprosić do obejrzenia świątecznych karteczek, które robię teraz dla rodziny i przyjaciół. 
Na początek trzy karteczki:
co prawda dni są teraz wyjątkowo ponure jak na zrobienie zdjęć i nie zawsze one dobrze wychodzą, stąd tylko po jednym zdjęciu. Ale chyba to co najistotniejsze zostało uchwycone:)
A u Was jak moi drodzy z oczekiwaniem na święta? Ja to najbardziej nie mogę się doczekać ubierania choinki i tych wszystkich wspaniałych zapachów wydobywających się z  każdego zakamarka kuchni :):) 
 I odrobinę śniegu przydałoby się na święta :)



                                                                                          
Serdecznie dziękując za odwiedziny i komentarze pozdrawiam Was cieplutko 
życząc przytulnego wieczoru:)

9 komentarzy:

  1. WOW!!! Fantastyczne!! Świetnie wykorzystałaś grafiki i wycinanki!!

    OdpowiedzUsuń
  2. pezepiękne ale ta ostatnia..............cudo!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne, szczególnie ta ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej! Zakochałam się w tych obrazkach i kwiatach :) Gdzie znalazłaś takie cudne grafiki? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A jeszcze takie pytanko, który mniej więcej rejon podkarpacia zamieszkujesz? :) Ja okolice Krosna...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również jestem zachwycona Twoimi karteczkami, powiedz mi proszę, na ucho, gdzie znalazłaś tak wspaniałe grafiki.TWOJE kartki są na bardzo wysokim poziomie. Ostatnia I pierwsza -PRZEPIĘKNA!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Wam dziewczyny serdecznie za komentarze i bardzo mi miło, że karteczki się podobają. A grafiki wyszperane stąd i owąd:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzinki i pozostawiony komentarz :)