czwartek, 6 lutego 2014

Z okienkiem ...

Witam Was moje drogie:) Za oknem już ciemno, ale dzień już z każdą chwilą coraz dłuższy, coraz cieplej, słonko pokazuje coraz to więcej swoich promieni, ptaki pięknie zaczynają śpiewać ...
 można by rzec, że już wiosna powoli nadchodzi... 
Ale to luty, więc jeszcze do końca nie ma się co tak rozczulać nad powiewem wiosny, 
bo zima może dać się nam jeszcze we znaki:)
A dzisiaj pokażę Wam karteczkę, którą zrobiłam  - i już ją wręczyłam - na imieniny dla mojej koleżanki Agnieszki, od której chyba ta cała moja papierowa twórczość się zaczęła:) 
Tak mi się podobały jej prace, które zawsze mam możliwość osobiście oglądać, 
prowadzenie bloga i wszystko, co z tym związane, podglądałam to tu i tam i tym właśnie sposobem znalazłam sobie i ja odrobinę miejsca w tym artystycznym świecie. 
Cieszę się, że karteczka się spodobała :)
Zdjęcia robione wieczorem, więc może całego uroku nie oddają, ale chyba wszystko, 
co trzeba, to widać :)



A na koniec chciałabym Was wszystkich cieplutko pozdrowić życząc przyjemnego wieczoru
 i dziękuję Wam serdecznie za wszystkie komentarze pod ostatnimi postami i za to,
że zaglądacie, podziwiacie i piszecie...
I mocno ściskam stałych "obserwatorów - komentatorów" - dziękuję, że jesteście ze mną,
 że mogę na waszą obecność zawsze liczyć i że mogę się z Wami dzielić swoja pasją:):):)

9 komentarzy:

  1. Witam serdecznie Panią!:)Jak zwykle musisz nas czymś wyjątkowym zaszczycić, piękny kolor, delikatne ozdoby to to co nadają subtelnego uroku Twojej karteczce.Piękne okienko do tego motyle i bukiet kwiatów. Czego chcieć wiecej. Wspaniałych życzeń!! Cieszę się,że takie dzieło mogę u Ciebie ogladać i super, że Agnieszka zaraziła Cię wspaniałą pasją. Piękna karteczka, gratuluję i serdecznie Cię pozdrawiam!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, elegancka, stonowana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta urocza karteczka stoi w mojej sypialni i cieszy moje oczy co dzień. Dziękuję Ślicznie jeszcze raz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to dobrze mieć takie koleżanki, które potrafią zarazić pasją:)
    Karteczka pełna uroku, bardzo delikatna - co niezmiernie mi się podoba:)
    A ja mam cichą, cichuteńką nadzieję że zima już nie wróci, bo słoneczne dni dają mi kopa do działania we wszystkich obszarach:)I jeszcze te ćwierkające ptaszki - no miód...;)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No no no ciekawa forma. Fajne okienko i bukiet pod nim:) pozdrawiam cię również

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, super! Bardzo fajna karteczka, powiało wiosną...

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo delikatna i nietypowa :) Podoba mi się to okienko :) Inne prace również :) Rozejrzałam się i postanowiłam zostać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzinki i pozostawiony komentarz :)