poniedziałek, 24 czerwca 2013

Ślubna ...

Witam Was cieplutko :) Dzisiaj, po kilku dniach upałów, można w końcu pooddychać troszkę lżejszym powietrzem, bo 34 stopnie w cieniu to jak dla mnie stanowczo za dużo ...
Dzisiaj pokażę Wam karteczkę ślubną, trochę inną od poprzedniej. W tamtej dominowała biel, 
a tutaj postawiłam na kolor ecru i czerwień z dodatkiem zieleni :)
 Pozostało mi jedynie dorobić do niej pudełko w tych samych odcieniach albo torebeczkę, bo do koperty się nie zmieści. 




Dziękuję Wam wszystkim za komentarze pod ostatnimi postami. 
Cieszę się bardzo, że jest Was tutaj coraz więcej:)
I witam w moim gronie nowych obserwatorów - jest mi bardzo miło, że postanowiliście zostać na dłużej :)
Pozdrawiam serdecznie ...

4 komentarze:

  1. w pudełeczku będzie wyglądać bardzo elegancko...śliczna

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka bardzo...dostojna i na bogato, tak ja ją odbieram..Dlaczego, może przez kolorystykę..może przez dodatki. Bez względu na co...karteczka bardzo mi się podoba.Piękne kwiaty, sama robiłaś? :)Śliczne!:)I cytat..przepiękny. Szkoda, że środka karteczki tak mało pokazałaś:).Całość perfekcyjna!Super.Dziękuję za serdeczny komentarz pod moim ostatnim postem i za odwiedziny:) Pozdrawiam Cię serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka!!! Świetnie wykorzystujesz przydasie :)))
    Dziękuję za odwiedzinki u mnie:))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzinki i pozostawiony komentarz :)