czwartek, 9 maja 2013

W Dniu ślubu ...

  A dzisiaj Wam zaprezentuję karteczkę ślubną w bieli, z dodatkiem delikatnych kolorowych akcentów.  
 Karteczka ma się zmieścić do zwykłej koperty, dlatego nie dodawałam zbyt wielu drobiazgów :)
I pozwoliłam się poczęstować stempelkiem Novinki. Zapraszam na jej bloga, bo możecie tam znaleźć na pewno jakieś stempelki dla siebie i zainspirować się jej pracami :) Kto tam nie był - polecam!




 Pozdrawiam majowo wszystkich odwiedzających mojego bloga :)))

15 komentarzy:

  1. Karteczka urocza :) Cieszę się, że przydał Ci się mój digi stempelek :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Delikatna i jednocześnie radosna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna karteczka, bardzo delikatna, pastelowa..lubię takie kolorki dlatego Twoje dzieło bardzo mi się podoba.Cudo, gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza karteczka:) W sam raz na ślub...

    OdpowiedzUsuń
  5. Super karteczka wyszła. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna kompozycja i gra kolorów. Wyszło na prawdę ślicznie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj-piękne te Twoje prace,naprawdę fantastyczne.Piękne kartki.Pozdrawiam majowo i zapraszam w odwiedziny do Dobrych Czasów.Jola

    OdpowiedzUsuń
  8. Delikatnie i bardzo elegancko:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna i romantyczna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzinki i pozostawiony komentarz :)