sobota, 27 lutego 2016

Wiosennie ....

Witam wszystkich w ten piękny, słoneczny dzień :):)
Właśnie wróciliśmy z naszej działki, poobcinaliśmy trochę drzewek, 
ja oczyściłam jeszcze z ubiegłorocznych liści swoje rabaty i powiem Wam, 
że w ogrodzie już widać pierwsze oznaki wiosny :) Wychodzą tulipany, kwitną przebiśniegi ...
Ptaki z rana już budzą nas swoim śpiewem...
I przy tej okazji dzisiaj będą karteczki również wiosenne :)
Użyłam do nich papieru z "Makowego Pola", wycinanek z "Rajskich Sonetów" 
i cudnych żonkili od zofiko :)


  



Pozdrawiam  serdecznie i dziękuję Wam za odwiedziny i  komentarze, 
które u mnie zostawiacie :)

10 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki Sylwio, są jasne, wiosenne i radosne.
    Ja jeszcze nie zaczęłam prac w ogrodzie. Dziś było słonecznie ale bardzo zimno. Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne karteczki!!! Bardzo lubię papiery z "Makowego Pola". Wszystko wspaniale połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczne, kolorki soczyste i wiosenne, przepiekne kartki

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, wiosenne karteczki. Bardzo pogodne. Lubię takie kolory. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne kartki,kolorowe i wiosenne

    OdpowiedzUsuń
  6. ALE u Ciebie raodsnie i wiosennie i tak pieknie. Pogodnie, az chce sie zyc!!!! Cudnie Sylwio!!Sciskam CIE serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne, pełne radości prace :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne karteczki. Wiosna to piękna pora roku. Byłoby cudownie, gdyby szybciej nadeszła. Pozdrawiam i życzę dobrej nocki, a jutro dużo słoneczka. Kaśka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzinki i pozostawiony komentarz :)